Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ΔΕΛΤΑ 360.
Οι καταρτιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν Διεθνή Πιστοποίηση από τον φορέα Global Awarding, κάνοντας level up στις επαγγελματικές προοπτικές τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Διάρκεια:
45 ακαδημαϊκές ώρες2/12/24!
Το Σεμινάριο Digital Marketing In Hospitality έχει ως στόχο να παρουσιάσει και να αναλύσει τα βασικά συστατικά που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη και επιτυχημένη digital marketing στρατηγική ξενοδοχείων.
Οι καταρτιζόμενοι θα γνωρίσουν τις πιο σύγχρονες μεθοδολογίες, πλατφόρμες και τακτικές που θα οδηγήσουν σε μια ξεχωριστή online παρουσία της επιχείρησης και την επίτευξη των στόχων προώθησης και αύξησης των απευθείας κρατήσεων.
Το σεμινάριο διαρκεί 45 ώρες και θα πραγματοποιηθεί εξ αποστάσεως, με μία εισήγηση την εβδομάδα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Διδακτικές Ενότητες
Εισαγωγή στο digital marketing ξενοδοχείων
Σκοπός: Η γνωριμία με τα συστατικά που συνθέτουν μια ολοκληρωμένη digital marketing στρατηγική.
Website ξενοδοχείων
Σκοπός: Παρουσίαση των στοιχείων για ένα επιτυχημένο website. Θα αναλυθούν τα στοιχεία που βοηθούν στο UX του website και την επίτευξη απευθείας κρατήσεων μέσω αυτού.
Social Media Marketing ξενοδοχείων
Σκοπός: Γνωριμία με τις διαθέσιμες πλατφόρμες social media.
- Δημιουργία Social Media Strategy
Email Marketing
Σκοπός: Παρουσίαση των email στρατηγικών.
- Τρόπος απόκτησης email
- Segmentation της βάσης email
- Πλατφόρμες email/newsletter
Content Marketing
Σκοπός: Παρουσίαση της χρησιμότητας των blog articles στο digital marketing των ξενοδοχείων.
SEO ξενοδοχειακών websites
Σκοπός: Παρουσίαση των on page και off page SEO τεχνικών για την βελτιστοποίηση της σειράς κατάταξης τις μηχανές αναζήτησης.
Photo & Video Περιεχόμενο για ξενοδοχεία
Σκοπός: Παρουσίαση των κύριων στοιχείων για μια επιτυχημένη παρουσίαση του ξενοδοχείου μέσω φωτογραφίας και video περιεχομένου.
Reputation Management
Σκοπός: Παρουσίαση των εργαλείων για την διατήρηση μιας σωστής εικόνας του ξενοδοχείου, καθώς και τον τρόπο απάντησης σε διάφορες κριτικές.
Online PR
Σκοπός: Παρουσίαση τακτικών για την επιτυχημένη προβολή του ξενοδοχείου μέσω travel bloggers και influencers. Κριτήρια επιλογής των σωστών συνεργατών.
Analytics
Σκοπός: Εκμάθηση του Google Analytics και ανάλυση των στατιστικών δεδομένων.
Google Ads για ξενοδοχεία
Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Ads Search.
Display & Video για ξενοδοχεία
Σκοπός: Εκμάθηση των βασικών αρχών λειτουργείας των Google Video & Display Ads.
Online Κανάλια Πωλήσεων
Σκοπός: Παρουσίαση των διάφορων πλατφορμών που αποτελούν το σύνολο των online καναλιών. Αναφορά στις ΟΤΑ και Metasearch πλατφόρμες.
GDPR
Σκοπός: Ενημέρωση σχετικά με τις βασικές αρχές του GDPR και πως συμμορφώνονται οι digital marketing ενέργειες των ξενοδοχείων.Personal Project Presentation
Σκοπός: Παρουσίαση ατομικών εργασιών των συμμετεχόντων με σκοπό την τελική αξιολόγηση του σεμιναρίου.
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το ταχύρυθμο πρόγραμμα του ΚΔΒΜ2 ΔΕΛΤΑ “Digital Marketing In Hospitality” έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους επαγγελματίες του Τουριστικού Κλάδου. Αφορά ιδιοκτήτες άλλα και στελέχη Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων που επιθυμούν να γνωρίσουν και εφαρμόσουν Digital Marketing ενέργειες εξειδικευμένες για το Ξενοδοχειακό Κλάδο. Επίσης, απευθύνεται σε Φοιτητές ή Αποφοίτους Ξενοδοχειακών ή Τουριστικών σπουδών, όπως επίσης και σε Φοιτητές, Αποφοίτους ή Επαγγελματίες του Marketing, οι οποίοι επιθυμούν να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από το αντικείμενο.