Εκπαιδευτικές επισκέψεις για τους καταρτιζόμενους του προγράμματος Service Excellence του ΚΔΒΜ ΔΕΛΤΑ 360!
Εκπαιδευτικές επισκέψεις με σκοπό την γνωριμία και την επαφή με ανθρώπους του επισιτισμού πραγματοποίησαν οι σπουδαστές του ταχύρυθμου προγράμματος The Art of Service Excellence του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) ΔΕΛΤΑ 360.
Συγκεκριμένα, οι καταρτιζόμενοι, συνοδευόμενοι από τον εκπαιδευτή τους κ. Γιάννη Τραμουντάνη επισκέφθηκαν τρία σημαντικά καταστήματα της Θεσσαλονίκης: την Ακτή ΝΤΟΒΙΛ, το Marrone Restaurant και το Frankys Funky Wine.
Στην Ακτή ΝΤΟΒΙΛ τους σπουδαστές υποδέχτηκε ο υπεύθυνος του καταστήματος και μέλος της διοίκησης, κ. Γιώργος Καραπαπάζογλου, ο οποίος τους ξενάγησε στο χώρο και τους εξήγησε την φιλοσοφία σε ότι αφορά την δημιουργία του μαγαζιού, την ιδέα των ιδιοκτητών και το στήσιμο του χώρου. Συγκεκριμένα, οι σπουδαστές περιηγήθηκαν στην κουζίνα προετοιμασίας - παρασκευαστήριο, στον χώρο εστίασης - διαλείμματος του προσωπικού, στο κελάρι, στη συνεδριακή αίθουσα, στην κουζίνα, στο χώρο προετοιμασίας σερβιτόρων και στη σάλα μαγαζιού. Έπειτα οι σπουδαστές θέσανε ερωτήσεις πάνω σε διάφορους τομείς, όπως για παράδειγμα σε προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν, στις συνθήκες εργασίας, στον τρόπος παράθεσης γεμάτος κ.α.
Στο Marrone τους καταρτιζόμενους υποδέχθηκαν εκ μέρους της διοίκησης του καταστήματος, οι κ.κ. Δημήτρης Καφές και Κωσταντίνος Σλαμπάκης. Την ξενάγηση ανέλαβε ο ίδιος ο κ. Τραμουντάνης, αναλύοντας τη φιλοσοφία και την ιδέα των ιδιοκτητών και εξηγώντας τα προβλήματα που χρειάστηκε να αντιμετωπιστούν από τη δημιουργία έως και την έναρξη της λειτουργίας του καταστήματος. Εκτός από την πλήρη ξενάγηση, που περιλάμβανε όλους τους χώρους, όπως παρασκευαστήριο, μπαρ, αποθήκες οι μαθητές είχαν επιπλέον την ευκαιρία να εξασκηθούν hands-on στο φιλετάρισμα ψαριών και να παρακολουθήσουν παρουσίαση του μενού από τους σερβιτόρους.
Στο Frankys τέλος, τους σπουδαστές υποδέχθηκε ο ιδιοκτήτης, κ. Στέφανος Αντωνιάδης, ο οποίος μίλησε για την ιδέα του συγκεκριμένου καταστήματος, αλλά και τη γενικότερη φιλοσοφία του ως ιδιοκτήτης και άλλων επιτυχημένων επισιτιστικών καταστημάτων του στο παρελθόν. Στην συνέχεια ανέλαβε ο Chef Αντώνης Ρεγκίνας, ο οποίος μίλησε για τις ανάγκες και τον τρόπο παρουσίασης των πιάτων και των υλικών από τους σερβιτόρους προς το πελάτη.Τέλος, ο sommelier του καταστήματος κ. Θωμάς Χριστοδούλου σέρβιρε στους παριστάμενους από ένα κρασί τις επιλογής τους και συζήτησε μαζί τους εφ` όλης τις ύλης γύρω από το κρασί.
Ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία στο πλαίσιο της βιωματικής κατάρτισης που προάγει ο Εκπαιδευτικός Όμιλος της Χρονιάς για την ενίσχυση του επαγγελματικού προφίλ των σπουδαστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
-
360 Seminar: Απ' τη γέννηση της ηλεκτρονικής μουσικής στο ατέρμονο fusion του σήμερα
-
360 Seminar: Εθελοντισμός, Καταστροφές, Διάσωση
-
360 Seminar: Δημιουργία μουσικού εκπαιδευτικού βίντεο με την τεχνική stop motion
-
360 Seminar: Μαθησιακές δυσκολίες - Πρώιμη ανίχνευση - Τεχνικές παρέμβασης
-
360 Seminar: A touch of glam!