
Την ξενοδοχειακή μονάδα Grand Hotel Palace επισκέφθηκαν οι σπουδαστές του ταχύρυθμου σεμιναρίου “Υπάλληλος Υποδοχής & Κρατήσεων” του ΚΔΒΜ ΔΕΛΤΑ 360! Θεσσαλονίκης υπό τη συνοδεία της καθηγήτριας τους, Μαρίας Ζαμπίδου.
Οι σπουδαστές είχαν την ευκαιρία να αντλήσουν πληροφορίες από τον front office manager-fom Κ. Αργύρη Παπαδόπουλο ο οποίος μίλησε για τον ρόλο της υποδοχής, τις αξίες της εξυπηρέτησης του πελάτη, καθώς και τη σημασία της επικοινωνίας με τα επιμέρους τμήματα του ξενοδοχείου. Ακολούθησε επίδειξη του εξοπλισμού και του στησίματος ενός workstation.
Η επίσκεψη περιλάμβανε ακόμα ξενάγηση στους χώρους του ξενοδοχείου από την guest relations manager, κα Μαρία Χατζηπαράσχη, η οποία έδειξε και εξήγησε τον κάθε χώρο του ξενοδοχείου, από τα δωμάτια και τις σουίτες, μέχρι και τους χώρους του εστιατορίου. Οι σπουδαστές κατέληξαν στους συνεδριακούς χώρους, όπου ανέλυσαν τη φιλοσοφία των συνεδρίων και των διάφορων event.
Ήταν μια μοναδική εμπειρία για τους σπουδαστές, που συμμετείχαν με ξεχωριστό ενδιαφέρον και έθεσαν ποικίλα ερωτήματα στα στελέχη του ξενοδοχείου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
-
-
Gastronomy & Tourism Masterclass by GRECOTEL στην Αθήνα
-
Masterclass in the making of Don Julio Tequila & the significance of the "Paloma" Trend by Diageo
-
Skill-Up Seminar: Nose To Tail - Αξιοποίηση Ψαριού με τον Chef Γιώργο Τσαπάρα - Χανιά
-
Skill-Up Seminar: Nose To Tail - Αξιοποίηση Ψαριού με τον Chef Γιώργο Τσαπάρα - Καλαμάτα
-
360 Seminar: Τραυματισμοί γηπέδων και Α' βοήθειες