Στους συμμετέχοντες θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το Πιστοποιημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης ΔΕΛΤΑ 360.
Οι καταρτιζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν Διεθνή Πιστοποίηση από τον φορέα Global Awarding, κάνοντας level up στις επαγγελματικές προοπτικές τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Διάρκεια:
40 ακαδημαϊκές ώρες / εξ αποστάσεωςΦεβρουάριος '25!
Το σεμινάριο έχει ως σκοπό να προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια σε όσους επιθυμούν να εξοικειωθούν με τις βασικές τεχνικές του μάρκετινγκ και να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους στην πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, μαθαίνοντας σύγχρονες τεχνικές.
Η ανάπτυξη των δεξιοτήτων γίνεται μέσα από επιστημονικές θεωρητικές προσεγγίσεις από τον χώρο της νευροεπιστήμης (neuromarketing), που σε συνεργασία με την επιστήμη του μάρκετινγκ, αναλαμβάνουν να αποκρυπτογραφήσουν τον ανθρώπινο εγκέφαλο, τις υποσυνείδητες προτιμήσεις, το μηχανισμό λήψης αποφάσεων και τα κίνητρα των καταναλωτών.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
- Neuromarketing Και Πώληση (Ανάλυση Τμημάτων Ανθρωπινου Εγκεφάλου)
- Πώληση (Ορισμός - Διαδικασία - Διακρίσεις - Ρολοι Πωλητή)
- Πρόγραμμα Πωλήσεων (Σχεδιασμός - Ανάπτυξη - Κατευθύνσεις)
- Η Πώληση Στον Τομέα Των Υπηρεσιών (Παραγωγική Διαδικασία - Είδη - Λειτουργίες)
- Η Πώληση Στον Τομέα Των Υπηρεσιών (Χαρακτηριστικά Και Συστατικά Των Υπηρεσιών)
- Customer Loyalty (Προσωπικό Και Αλληλεπιδραση)
- Προώθηση Πωλήσεων (Στοιχεία Και Ταξινόμηση)
- Κατηγοριοποιηση Πωλήσεων (Ταξινόμηση Διεθνών Υπηρεσιών - Ανάλυση)
- Neuromarketing Και Πώληση (Στο Μυαλό Του Πελάτη - Ορισμός - Συμπεριφορά Καταναλωτή)
- Πώληση Και Συναίσθημα (Πηγές Πληροφόρησης Και Επιρροής - Σταδια Ληψης Αποφάσεων)
- Καταναλωτική Συμπεριφορά (Ερεθισματα Καταναλωτή)
- Τεχνικές Νευροεπιστημης (Eye tracking - Κινησιολογία - Ηλεκτροδερμικη Δραστηριότητα)
- Πελάτης Και Πώληση (Βασικά Είδη - Τεχνικά Στοιχεία - Συναισθήματα)
- Πώληση Και Επικοινωνία (Ορισμός - Σκοπός Επικοινωνίας Και Αποτέλεσμα)
- Μέσα Επικοινωνίας (Διαδικασία)
- Πώληση Και Γλωσσα Σώματος (Μη Λεκτική Συμπεριφορά)
- Πώληση Και Γλώσσα Σώματος (Τεχνική Ανάλυση)
- Σύνδεση Πωλητή - Πελάτη (Διαμόρφωση Κλίματος - Ανάλυση Ανθρώπινης Συμπεριφοράς)
- Neuromarketing (Σύγχρονα Παραδείγματα Διεθνών Επιχειρήσεων 1)
- Neuromarketing (Σύγχρονα Παραδείγματα Διεθνών Επιχειρήσεων 2)
ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ
Το ταχύρυθμο σεμινάριο "Neuromarketing - Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων" απευθύνεται σε όλους όσοι επιθυμούν να αναπτύξουν τις δεξιότητες τους και να αποκτήσουν σημαντικά εφόδια στο χώρο των πωλήσεων:
- Φοιτητές/Σπουδαστές
- Προϊστάμενους Τμημάτων Πωλήσεων
- Πωλητές που θέλουν να αναβαθμίσουν τις γνώσεις τους & να διδαχθούν νέες τεχνικές πώλησης
- Στελέχη Μάρκετινγκ/ HR κτλ.
- Διοικητικά Στελέχη
- Σε όλους όσοι θέλουν να ασχοληθούν με τον χώρο των Πωλήσεων και να βγουν άμεσα στην αγορά εργασίας.