Επιμέλεια: Άγγελος Σιγαλός, απόφοιτος Marketing ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360
Σήμερα στις 13 Φεβρουαρίου, η Hμέρα είναι αφιερωμένη από την UNESCO ως η Παγκόσμια Ημέρα του Ραδιοφώνου.
Ο Εκπαιδευτικός Όμιλος ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ 360 γιορτάζει στο πλευρό της Μαρίας Αμανατίδου, την Παγκόσμια Ημέρα του Ραδιοφώνου και η πασίγνωστη ραδιοφωνική παραγωγός μας προσφέρει την γνώση της και τις εμπειρίες της, με στόχο την επιτυχία και την επαγγελματική άνοδο στο χώρο του Ραδιοφώνου! Μέσα από το 360 Webinar με τίτλο «Πώς να γίνεις επιτυχημένος ραδιοφωνικός παραγωγός» οι σπουδαστές των ειδικοτήτων Ραδιοφωνικής Παραγωγής, Δημοσιογραφίας
και Αθλητικής Δημοσιογραφίας, έμαθαν όλα τα μυστικά συστατικά της επιτυχίας, που χρειάζονται, για να απογειώσουν την καριέρα τους στον χώρο της επικοινωνίας!
Η Μαρία Αμανατίδου είναι ραδιοφωνικός παραγωγός, με 26 χρόνια εμπειρία στο χώρο του ραδιοφώνου και της επικοινωνίας, ενώ έχει εργαστεί παράλληλα σε εφημερίδες, περιοδικά, αλλά και στην τοπική τηλεόραση της Κατερίνης. Η πρώτη της επαφή με το ραδιόφωνο ξεκίνησε από την ηλικία των 15 ετών, στο τοπικό ραδιόφωνο της Κατερίνης, κάθε Κυριακή για μία ώρα, με θεματολογία Περιβαλλοντικές ανησυχίες και ζητήματα. Σήμερα η Μαρία Αμανατίδου ζει και εργάζεται στη Θεσσαλονίκη, διατηρώντας την εκπομπή The Morning Zoo, στο ZOO 90,8.
Ποια είναι τελικά τα μυστικά συστατικά της επαγγελματικής επιτυχίας σύμφωνα με την Μαρία Αμανατίδου:
1) Να έχεις διάρκεια στον χρόνο και εξελίσσεσαι μαζί με το κοινό σου! Όλος ο κόσμος γύρο σου εξελίσσεται για να γίνει καλύτερος, το ίδιο πρέπει να κάνεις και εσύ.
2) Να είσαι ο εαυτός σου, να επιδιώκεις την προσωπική σου εξέλιξη, να εκφράζεις τις ανησυχίες σου στο κοινό σου και πάντα να είσαι ειλικρινής!
3) Να δουλεύεις, να δουλεύεις πιο σκληρά, να προσπαθείς! Σίγουρα οι σπουδές, οι εξειδικευμένες γνώσεις ή ένα ακαδημαϊκό υπόβαθρο είναι πολύ σημαντικό, αλλά η προσωπική σου δουλειά θα σε φτάσει ψηλά.
4) Να έχουμε γνώση του τι συμβαίνει γύρω μας, στον κόσμο, να είμαστε πάντα ενήμεροι και σε επαφή με την πόλη και την καθημερινότητα!
5) Περιεχόμενο! Το σημαντικότερο ίσως στοιχείο είναι το περιεχόμενο. Με το περιεχόμενο θα καθορίσεις τι θα προβάλεις ως προς το κοινό σου και αντίστοιχα τι θέλεις να βρει το κοινό σου από εσένα. Τι θέματα θα συζητήσεις για το περιβάλλον? Για την κλιματική αλλαγή; Για τις διακρίσεις μεταξύ των δύο φύλων; Ό,τι και να συζητήσεις φρόντισε να έχεις καλό και δομημένο περιεχόμενο, διότι ο στόχος σου είναι, ο ακροατής να γίνει ένα κομμάτι της παρέας!
Η Μαρία Αμανατίδου έκλεισε το σεμινάριο, δίνοντας μία ακόμη συμβουλή στους σπουδαστές:
«Να παίρνετε πρωτοβουλίες και να διεκδικείτε τις ευκαιρίες που σας ανοίγονται!»